15 maj

Vädret fortsätter att leverera regn, men det gäller bara att hålla ut lite till så blir det sommar väder alldeles strax. Idag på min lediga eftermiddag har jag varit och fikat med Jennifer och Lina på ett fik i Branchville. Det heter Tusk & Cup, vilket jag tycker låter jätte sunkigt. Men det är ganska mysigt där faktiskt.
Efter våran lilla fika åkte jag hem till Jennifer och satt i hennes soffa och pratade i någon timme innan jag bestämde mig för att åka hem.
Har spenderat kvällen här hemma i princip hela kvällen. Dock tog jag mig en sväng om till Dunkin Donuts för att köpa Chai Latte. Inga donuts här inte, det gillar jag icke! Tur det faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0