14 maj

Goddagens.

Dagen har rullat på bra. Började lite tidigare än vanligt. Har fått ett litet annorlunda schema denna vecka för att Ryan är borta.
Hur som körde jag Maddox till skolan och sen åkte jag och Liam hem igen. Här hemma försökte jag få honom att ta en nap (han total vägra), så istället la vi pussel och spelade spel.
Gjorde lite lunch till oss båda och sedan åkte vi till YMCA för att bada. Det är så himla kul att gå och bada med barnen för dom verkligen älskar vattnet. Dock är det inte lika kul att gå därifrån.
När vi kom hem så somnade Liam direkt och då satte jag direkt igång med att städa mitt rum. Har rensat ur onödiga papper, byt lakan och påslakan, soppat och vikt och hängt alla kläder i ordning.

När jag precis var klar kom Jonna och Maddox hem. Dom hade varit på kindergarden där Maddox ska börja i höst. Det lär bli spännande. 
Slutade för en halvtimme sen och har sedan dess bara suttit vid datorn, skickat mail och kollat bloggar.

Om jag inte varit sjuk hade jag direkt begett mig till gymmet, men det får nog vänta en eller två dagar till så jag känner mig helt frisk. Så istället tänkte jag sitta kvar här, kanske sätta på Glee eller vänner för att fördriva tiden lite.



P.S Jag lånade din bild saris, hoppas de va okeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0