11 mars

Min dag har gått snabbt.
Fick sova ut till halv elva vilket var riktigt skönt!
När de sedan kom hem lekte jag lite med Maddox och Liam i några timmar tills både Jonna och Ryan var hemma. Vi var ute hela tiden för det var så himla skönt väder. Behövdes inga jackor! Skööönt!
Där efter hjäpte jag till (genom att sitta och skratta/titta på) när Ryan satte upp mina persiener.

Sedan har kvällen spenderats med Louise. Vi har såklart kollat BB och bara slappat allmänt. Himla fint att jag har fått min fina vän beroende av det! HA! In your faaaace!

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig redo för sängen.
Godnatt!


Jag och min gulleponke första dagen jag träffa familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0