Söndag

Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag och Sara åkte hem från Louise och åkte sedan för att tanka (första gången jag gjorde det här i USA) och ett litet stopp på McDonalds. Yummy!

När jag kom hem blev det lite Skype med pojkvännen och mammsen.

På eftermiddagen följde jag med Jonna och handlade mat. Bestämde även då att jag skulle laga middag och dessert!
Lagade taco lasange och sedan blev det ananaspaj! Gott var det och bra gick det! Kommer bli kock när jag kommer hem, hoppas att det är okej att jag börjar på ditt jobb Ågge! ;)

Fick ett sms av Sabina att hon hade kommit hem tidigare från Vermont än vad hon trodde så vi bestämde att träffas! Jätte trevlig tjej! Och det bästa, hon älskar också Justin Bieber! Gooodie!

Nu ska jag se BB sen sova!
Nightiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0