Mars 30, 2012

Jag känner mig så himla duktig som verkligen orkar ta mig till gymmet. Hemma i Sverige hade jag aldrig gjort det så ofta som jag gör det här. Men det är nog antagligen för att här äter man mer (för att man vill pröva på allt som finns) och det är dubbelt så mycket socker och fett i allting! Kanske ska byta till en hurtigblogg istället. NJAE det tror jag inte! Kör på med mitt race istället, det blir bäst så!

Annars idag har jag spenderat hela eftermiddagen med Louise. Vi åkte först till den skandinaviska butiken i Norwalk.Fick ett litet lyckorus genom hela kroppen när jag såg massor med svenska grejer. Det blev lite inhandlat så som Haribo godis och Marabou. 
När vi kom hem hit igen satte vi oss där uppe för att kolla lite på film. Louise tyckte jag skulle se brokeback mountain eftersom jag aldrig hade sett den förut. Kan ju säga att det räcker att se den en gång. Blev inte ett så stort fan av den filmen. Men men, någon gång måste man väl se den filmen också.

Och nu ikväll, som ni kanske kunde lista ut i början, har jag varit på gymmet. 

Eftersom BigBrother vägrar samarbeta idag lägger jag mig i sängen med Veckoryn i högsta hugg!
NIGHTY!


Kommentarer
Postat av: maria

Hej



Släckte du lampan i kväll på Earth Hour ?



Inte jag men jag har alltid släckt nästan så jag har Earth Hour hela året



Ha en fin Lördag / Maria

2012-03-31 @ 21:28:41
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0