Års resumé del 3

Juni:

Studentfest med temat F



Skrev på lakan inför studenten





Baldagen. Världens bästa dag. Kände mig som en prinsessa hela dagen och hade verkligen hur kul som helst!









STUDENTEN







ALANYA







Började jobba i Norrköping.
Köpte biljetter till Putte I Parken.

Juli:





Försökte planera min framtid då jag ännu inte hade fått någon familj i USA. Gick sådär..

Njöt av sommaren så mycket jag kunde



Träffade en fin kille som senare i Augusti blev min pojkvän. 

Augusti:
Firade kusinen på champange och hummer (Hon fyllde nio)



Jobbade mycket. Fick en praktikvecka på Upplev Norrköping där det bland annat innebar att köra kändisar från hotellet till scenen på Rix Fm Festivalen.

Hade överrasknings/hejdå fest för Elin!





Festade de sista dagarna i Augusti med Amanda. Som vanligt var det awesome!



September:

Sa hejdå till bästa vän riktigt sorligt!



Spenderade mycket tid med min pojkvän.

Sa hejdå till favvo killarna som drog till Norge



Åkte till min kompis land för att spendera en helg där. Provade på att åka vattenskidor för första gången och sjöng snappsvisor till långt in på natten.

Fick hjärtat lite halvt krossat och förhållandet tog slut.

Fick äntligen en Iphone 4



Fick jobb på Burger King




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahahahahaha! Dör på videon!

Gladtjej, hejhej!

2012-01-03 @ 16:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0