Måndag

Så idag åkte jag för att möta upp Jonna och Maddox. Kom lite försent då det var mycket trafik och jag råkade åka in en avfart för tidigt. Men allt löste sig och jag kom fram till slut.
Vi gick runt lite på The Mall och kollade vad det fanns att göra.

I en bok affär hittade jag denna bok. Åh vad jag tänkte på Norge gänget då!




Söta Maddox

När vi kom hem sedan åkte jag till gymmet. Kändes himla skönt efter att inte ha tränat på ett tag.
Imorgon ska jag först till gymmet och sedan hämta upp Maddox från skolan helt själv. Så imorgon blir den första arbetsdagen! Men det ska nog gå bra. Sedan på kvällen kommer även våran LCC och ska prata med oss. Fullt upp hela dagen med andra ord.

Nu ska jag sussa, PUSS och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhhh, Puff!!

2012-01-25 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0