Nya hemmet

Så var dagen med ett ännu större D här. Dagen vi alla åkte från skolan och träffade våran familjer.
Jag gick upp tidigt för att packa det sista och få iordning allt innan frukost och ett sista möte. 
Bussarna gick vid nio och vi alla skiljdes åt förutom jag, Marina och Nicole som tog samma buss men med olika stopp. Så som tur var hade jag några att få mina panik attacker framför.

När vi väl kom fram till White Planes (där min värdfamilj skulle hämta mig) var det bara att gå ut och hämta sin väska och leta efter sin familj. Hittade inte min först och fick lite halvt panik som jag brukar få, men till slut kom dom där och allting bara släppte.

Dagen spenderades här i Wilton genom att packa upp lite, äta lunch på ett mexikanst ställe, köpa en ny mobil till mig och lite saker till barnen. På vägen hem i bilen lutade sig Maddox mot mig och var bara allmänt söt!
När vi kom hem igen efter alla ärenden gick jag in på mitt rum för att packa upp det sista och gör mig lite hemma. Jag stängde även dörren då jag pratade i telefon samtidigt. Då hör jag:

Maddox: Dad, where is Bea?
Ryan: She is in her room. Do you wanna listen to some music?
Maddox: So Bea can come out?

Söööööt han är! Han hade till och med på sig slips och kavaj idag bara för att jag skulle komma! Blir helt överlycklig av familjen!

Kvällen har vi spenderat med att äta flygande jakob och kollat på film medans barnen sov. Men vi alla somnade i soffan haha!

Nu är det sov-time för mig.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: hampus

det verkar ju som att du har det helt kanon! :) ha en fantastisk tid borta i staterna nu och så får vi höras på skype! :) puss!

2012-01-21 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0