I own the light and I don't need no help!

Har ingen sladd till min kamera så inga bilder idag inte. Kanske hinner imorgon, eller rättare sagt jag måste hinna!

Idag har vi bara tagit det lugnt och sen tog jag tåget hem för att möta upp Ida och ta en sista fika och vinka av varandra vid bussarna. Gud vad allting jämt ska vara sorligt. Gillar inte det här med att säga hejdå.

Annars har jag blivit bjuden på en sista fest här i Linköping ikväll. Så ikväll ska jag verkligen slå klackarna i taket! Vi kör!

PUSssseEn!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men de ser ut som de är nära där jag ska bo, Ridgefield CT, åker dock den 19 Mars, 9 veckor dit.. Åh!:P förstår de, men de går säkert bra. Hur många barn ska du ta hand om? Ålder?:)

2012-01-14 @ 20:18:17
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Men sorry, såg inte att du svarat på det redan!! Haha ivrig ibland :D vad kul! Jag ska ta hand om en flicka på nästan 6 månader och en kille på 3 år! Vi får ha playdates när jag kommer fram om det visar sig att vi bor ganska nära varann?!:))

2012-01-14 @ 21:23:57
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0