Gårdagen i ord

Så vad hände egentligen igår?

x Hade en middag här hemma hos mig med 6 tjejor till!
x Det lyckades börja brinna efter 20 minuter.
x Vi hade lite panik när vi körde "Med andra ord".
x Lyckades ta sönder min klänning som Elin sydde ihop.
x Åkte taxi med en tjurig kille!
x Träffade massor nytt folk.
x Gick fram till en kille och sa: Du måste ha säkerhetsbälte när du åker karuseller. Då han i sin tur måste ha tyckt att jag var helt fel i huvudet.
x Fick ingen ordentlig nyårs puss utan bara pussar från tjejer!
x Försökte övertala Johan om att jag inte ska vara med i Big Brother utan att jag verkligen ska till USA.
x Gick runt med en champange flaska från 00-03. Släppte aldrig taget!
x Pratade för mycket i telefon.
x Pratade med Davids lillebror om hockey. Han måste blivit riktigt imponerad över alla namn jag kunde!
x Försökte ringa taxi bolag från klockan 2 till 4. Kom hem vid halv fem.


Bra nyårskväll enligt mig iallafall!
Bilder kommer när jag har sladd till kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0