fixelifix

Har fått mitt visum idag! Eller jag fick hämta det på posten, men ändå, det är nu äntligen här i min hand.
Dock trodde jag att visumet skulle vara på ett papper som jag var tvungen att hålla reda på, som tur är sitter det i passet istället. Skönt det, så slipper jag hålla reda på ännu mera papper. Får panik på allting som jag ska hålla reda på.
Nu är det bara internationella körkortet som ska komma och det verkar som det inte kommer för ens nästa vecka så får väl helt enkelt bli så att pappa skickar det till mig till i USA.

Har även hunnit med att växla pengar och gå till apoteket för att få alla medeciner i handen. Dock måste jag visa upp att jag ska vara bort i mer än ett år så får springa dit imorgon istället

Annars så har jag pratat lite med värdpappan idag. Han skickade fina bilder på huset (som btw ser riktigt fint ut!), pratade om huset, mitt rum och lite sport som vanligt.

Nu ska jag däremot packa ner mera i lådor och försöka bestämma vilka kläder jag vill ha med och inte, skit svårt det där, men det löser sig!
Sen ska jag även hinna med ett besök hos Carro med Elin. Men lär bli en tidig hemgång då jag har allldels för mycket att fixa idag och imorgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0