Års resumé del 4

Oktober:





Började jobba på Sagoland





Åkte till Norge med Amanda för att överraska killarna!











Gick ut mycket.





Åkte till Puls och firade Halloween!







November:

Jobbade massor

Utgångar hit och dit



"Hjälpte till" i verkstan genom att äta upp fikabrödet!



Gick på maskerad med Elin





Vann biljetter till mega mystery club. Bjöd med mig Amanda. En riktigt bra kväll då jag träffade en heeeelt underbar person!


 


Hälsade på Mommo och moffa





Satte upp den efterlängtade tavlan på mitt rum



Fick familjen i Conneticut. Pratade med dom i princip varje dag i två veckor och jag kände verkligen hur rätt allt kändes. Vi tackade ja till varandra!

Fick en fin keps av en fin vän!



December:

Åkte skridskor med Matilda och Burken





Spenderade mycket tid i Mantorp





Var på spa med mamma och hade det helt underbart!



Firade Josse



Jobbade massor



Firade jul hos mommo och moffa med kusinerna



Firade juldagen hemma hos Jonas och sedan ute på krogen!





Firade nyår med middag hemma hos mig och sen fest hos David. Himla bra kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0