Års resumé del 2

April:

Fick gå på möte på vårdcentralen med massor läkare för att veta vad det var för fel med min hand.
Palindrom reumatism var det som spökade.

Fikade med Amanda i vårsolen



Hade min sista barngympa med Elin och Matilda och de små liven.



Fyllde 19 och hade fest med fina Carro!






Åkte till Alanya och hade en riktigt bra vecka




Åkte till västkusten för att fira valborg med mina fina vänner!





Maj:

Betalade resan till Turkiet.

Åkte till Göteborg med min fina klass.


Lisa var som vanligt cool





Hängde i Stockholm där allting gick ganska mycket fel. Men vad gör det om hundra år?




Lunchade med Carro och vi åt massvis med jordgubbar.



Blev klar med skolan, hade inga rester eller någonting. Var överlycklig!

Min syster konfirmerade sig




Mommo och moffa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0