allt löser sig

Så de går inte så jätte bra för mig just nu.
CC ringde precis och sa till mig att jag hade skickat fel hälsointyg. Great! Så det är bara att fixa om det idag. Sen hittade jag inte mitt pass igår, fick panik! Men pappa hittade den i en låda.
Asså det här med att hålla reda på saker/papper är inte riktigt min grej tydligen. Men som tur är så löser sig allting alltid till slut.

Imorgon ska jag till Stockholm till Ambassaden och fixa visum. Är riktigt nervös inför intervjuer och allting som ska hända där. Men som sagt, allt löser sig!


Kommentarer
Postat av: Matilda

de du kommer göra på ambassaden är typ, stå i kö, gå igenom säkerhetsgrej som på flygplatsen, gå in, meddela att du är där, sitta och vänta, sen ska de ta typ dina fingeravtryck o fråga va du ska göra o varför typ. inget o va nervös över :)

2012-01-03 @ 18:37:55
URL: http://wrigsjo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0