<3

Min kväll har jag spenderat med Amanda för en sista gång.
Det slog mig inte för ens hon hade gått att jag verkligen inte får träffa henne på kanske ett år! Det kändes så sjukt när det väl slog mig, så här ligger jag tjutande som en gris. Varför är det så hemskt att säga hejdå? Jag vet inte hur jag ska klara av att säga hejdå till alla när det här var jobbigt nog.

Hur ska jag klara mig utan någon som peppar, någon som kliar mig, accepterar mig för hur knäpp jag än är och är en riktigt vän? Jag kommer sakna dig, det är en sak som är säker <3






Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad du är gullig, Bea. Jag önskar dig ett helt fantastiskt år i Connecticut med massvis av äventyr <3 Kommer att sakna dig så mycket!!

2012-01-06 @ 16:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0