fredag

Dagen har varit jätte bra. Vi har inte fått så mycket gjort men det har varit en bra dag.

Ikväll har jag lagat middag åt familjen. Det blev pesto pasta med lax. Går alltid hem! Och även fast det inte var likadant som i Sverige så var det nästan lika gott ändå! Och det verkade även som att dom gillade också! Tur det! 
Efter middagen åkte jag till Stop & Shop för att köpa glass och ananas (något jag brukar äta varje vecka jag är hemma hos pappa) så det slank ner fint i magen!

Nu sitter jag på övervåningen och kollar på Tosh.0. Riktigt roligt program som ibland kan vara lite för mycket men det är ändå ganska kul att kolla på.

Imorgon blir det jobba lite och sen möta upp en tjej i Stamford. Får se vad vi hittar på!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0