skype är den bästa uppfiningen någonsin, typ.

Min kväll har spenderats framför tvn och framför datorn. (ja jag vet jag är lat)
Fick äntligen till en skype-dejt med Marina för att kolla hur läget var i Boston. Sjukt kul att bara prata med henne för våra munnar slutar verkligen inte gå. Lika trög/knäpp som mig är hon och det känns himla bra! Vi har redan planerat att vi ska hälsa på varandra inom en snar framtid, kanske åka till Kanada och sen även till MIAMI. Wooopa! Lär bli grymt vad vi än gör, för när man är med oss finns det inte en tråkig sekund. ;)

Jag: Men är det någon tidsskillnad mellan oss?
Marina: Amen ditt dumhuvud, jag åkte ju med bussen bara tre timmar till efter du hade gått av.
Jag: Jaa men jag kan väl inte alla tidzoner här.
Marina: Det är som att åka till Borås från Stockholm. Inte för att jag vet vart det ligger, men det är ju ingen tidsskilland, eller?


Benta-berit och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0