NYC by night

Kvällen igår var himla bra faktiskt!

Vi började med att ta tåget till New York för att sedan virra runt där samtidigt som vi letade efter Louise kompis!
Till slut hitta vi honom och massor av hans kompisar. Vi gick till en bar och drack drinkar för att sedan försöka komma in på ett ställe som hette Skyroom. Gick inte så bra! Dom hade flera stränga vakter, sådan där detektor som man har när man går igenom på flygplatsen, stängsel och hej och hå! Så vi kände redan där att det var kört!

Vi drog vidare till ett annat ställe och det gick inte heller bra!

Trots allt så hade vi så sjukt kul! Iallafall jag och Louise! Vi gjorde något bra av det dåliga och surade inte ihop!
Efter kvällen och allt gående var våra fötter helt förstörda! Jag bestämde mig då för att gå barfota på Grand central.(för dom kommer aldrig träffa mig igen) och de kan nog varit det bästa beslutet jag tog igår!

Nu försöker vi båda vakna till liv och sen ska jag dra mig hemåt!
Puss, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0