Måndag

Dagen har gått åt till att tvätta, städa och annat sånt plock.
Liam och Maddox har varit gulliga idag, inget gnäll och jätte gulliga mot varandra! Så vi har haft en riktigt bra eftermiddag med basket spelande, fotboll, bil åkande (ni vet liknande bobby cars, fast med lastbil och andra saker, och jag, jag körde en skolbuss), pussel, angry birds och sånt.
En bra eftermiddag hemma helt enkelt.

Nu ska jag väl fräsha till mig lite, så jag inte ser helt förskräcklig ut, och sedan ska jag ner till "centrum" för att möta upp Sara och se på bio. Och såklart ska vi se en sorlig romantisk film, jo tack, jag kommer stor böla!
Berättar när jag kommer hem om den var så bra som den verkar!

Nu tacos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0