Måndag 6 februari

Hej hallå gott folk!

Dagen har gått bra trots att jag har haft det jätte svårt att andas. (förkyldning kallas det också)
På dagen när jag bara hade Liam åkte jag för att utforska områdena här omkring. Började med Ridgefield (OMG, vad sjukt stora hus) Sedan åkte jag vidare till Dunbary för att hitta mallet. Gjorde jag det? Nej. Vilsen som jag var parkerade jag i ett parkeringshus, tog med Liam i vagnen och gick på gatorna. Kändes som jag hade hamnat i ett gettoh. Så när jag efter en kvart bara sett en enda kvinna och bara gamla/läskiga/fula/gloende män bestämde jag mig för att gå tillbaka till bilen och åka hem. Vet ni vad smartskaftet gör då? Åker på enkelriktad väg åt helt fel håll. Ganska många som tuttade och skrek på mig kan jag säga. HAHAH ooh jag orkar inte med mig själv. Men det ordnade sig till slut.

På eftermiddagen när vi hade hämtat Maddox blev det en sväng till Kids U för lite lek i två timmar för att sedan komma hem och leka lite.

Ska ta och äta några tabletter, sätta på mig myskläder, poppa popcorn och sätta mig framför "The Voice" med Ryan nu. Tänkte gå till gymmet, men kände att de inte var någon idée när jag fortfarande har ont i benen, har huvudvärk och inte kan andas så bra.

Höres folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0