dream of paradise

Godmorgon på er!

Jag gick upp klockan åtta idag (trots att jag är ledig) för att gå på en power walk som egentligen blev en springtur på 40 minuter. Upp och nerförs backar överallt och nu skakar benen ganska mycket kan jag säga! Men helt klart värt det!

Har tagit en dusch och fått i mig en macka. Idag skulle vi egentligen ha åkt till Ryans föräldrar men vi vet inte riktigt hur det blir för Maddox mår lite dåligt idag. Men vi får se. Annars ska jag hitta någon bra frisör här i närheten och göra en förändring. Ville egentligen färga håret brunt men alla säger att dom inte tycker det. Så jag får väl vänta till hösten eller något!

Ha en bra dag! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0