9 februari

Dagen har varit helt okej.
Vi var på SteppingStones och lekte under eftermiddagen. Sedan åkte vi hem och efter 30 minuter var min jobb dag slut. Jag bestämde mig för att åka till gymmet trots min träningsvärk. Gick sådär. Tog inte ut allt jag kunde men jag var ju ändå där och blev svettig. Duktigare än att inte gå alls!

Imorgon ska jag powerwalka här i området igen efter att min jobbdag är slut. Älskar att vi bor på "the hill" för det finns så mycket uppför och nerförs backar. Mycket bra träning!
Sedan ska även jag laga middag till familjen. JAG!?! Haha nej då det ska gå bra, för det är min favorit rätt! Yummy!

Ska sova nu, är helt slut!
Puss och Kram

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0