you can count on me like 1, 2, 3

Dagen har gått bra, trotts några timeout och lite gråt.
Började dagen med Dariens lekplats. Denna gången blev det bara lek i sandlådan. Det är så kul att kolla på när de hittar på att de ska gräva ett nytt hus och hej och hå!
Vi åkte sedan hem för att äta lite lunch och vila lite. Där efter tog vi lite frukt med oss och åkte till Stepping Stones. Liam sov i vagnen i lite över en timme medans Maddox lekte med nyfunna vänner. När Liam sen vakna upp gick vi till det här "fantastiska" rummet där de fick springa omkring.

När vi kom hem blev det duschen och såklart kollade vi lite på Turtel Sammy! Jonna och Ryan var försenade hem från jobbet så jag passade då på att göra svenska pannkakor till två små hungriga monster. Fort gick det ner också! Maddox sa: "This was very good Bea, good job"! Tackar tackar sa jag då!

När Ryan kom hem satte jag på mig träningskläderna och gick ut för en timmes PW. Riktigt skönt att röra på sig nu när jag inte har rört på mig sen i lördags.
Kom hem och duschade och sedan gick jag upp på övervåningen och tittade på "Make It Or Break It" med Jonna. Har hittat på Netflix så man kan se alla säsonger, så där lär jag spendera lite av min lediga tid när jag inte har något att göra..

Imorgon kommer min bästa vän Elin till mig! Helt sjukt att hon har redan varit i USA i snart ett år och ska åka hem snart. Vi har massor att ta igen! Trotts att vi bara bor några timmar ifrån varandra så har vi inte kunnat ses. Det har alltid varit något att göra för någon av oss, men imorgon då blir det bästis time minsann! Har ju inte setts sedan i mars..

Nej ni, godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0