torsdag

Så igår kväll var jag och träffade en tjej från Sverige, närmare bestämt från Mjölby faktiskt. Lite coolt att världen är så liten! Riktigt trevlig tjej iallafall.
Lite roligt att det kommer så mycket nytt folk nu till Connecticut också! Alltid trevligt med nytt folk!

Hur som helst, idag har jag och pojkarna varit med Jennifer + barn och Lina + barn på en pond i närheten av Ridgefield. Där spenderade vi många timmar på eftermiddagen och det gick faktiskt helt okej bra ändå! Barnen har varit lite vilda på sista tiden men det går!

Ikväll har jag powerwalkat med fina Sara! Hon tog med mig på någon runda i New Canaan i någon park och vi planerade, pratade, dummade oss och tränade lite på deras utomhus gym.
Skönt var det iallafall!

Helt slut nu så ska lägga mig och sova!
Natti!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0