torsdag

Jag hade sovmorgon enda fram till 12:45 idag. Hade egentligen tänk att jag skulle ut och springa men eftersom jag annars aldrig riktigt sover ut så låg jag kvar i sängen tills 11:40. Då tog jag en dusch och kort där efter började jag.

När jag kom upp var Jonna, Keith och Kevin här och vi alla gick upp till vägen för att hämta Maddox!
Resten av dagen spenderade jag nästan bara med Liam då Maddox och Jonna åkte iväg till deras kompis och lekte där. Jag tog med mig Liam till Jennifers hus och lekte där med hennes små barn. Gick ju bra det med!

Nu ikväll har jag hunnit se två avsnitt av Make It Or Break It och skrivit massor! Så jag känner mig ganska klar och ska alldeles strax sova, men först några låtar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0