thursday

Dagen började med att jag och Elin egentligen skulle ut och springa. Men när jag vaknade upp var jag genom förkyld, så jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen istället tills jag började.

Maddox, Jonna och Ryan åkte till Maddox nya skola för "meet the teacher". Liam stannade då hemma med mig och vi pusslade och kollade lite på Lion King 2. Elin kom även upp sedan efter sin springtur och duschen!

När sedan de kom hem igen slutade jag. Så jag och Elin fixade oss och åkte iväg till Greenwich. Där stannade vi i en halvtimme och bara gick upp och ner på den mysiga gatan. Visade Elin min favorit butik och alla dyra hus i området!
När vi var klara åkte vi sedan till Taco Bell då hon inte hade provat det ännu. Det verkade som att hon tyckte om det iallafall.
Vi åkte sedan vidare till Stamford Mall för att först gå runt inomhus och sedan utanför i down town. Gick in på Target och shoppade loss på lite hår produkter och sedan tog vi bilen hem.

På kvällen åt vi middag tillsammans med familjen och sedan slingade Elin mitt hår! Blev mycket bättre nu än vad det var förut, har fått världens utväxt som ni säkert kan se på bilderna!

Hur som, vi hade en väldigt bra och slapp dag tillsammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0