the rest of the day

Vädret blev inte sämre och jag klarade mig igenom en timmes PW / joggning utan att bli genom våt! Ibland är det så skönt att bara komma iväg med musiken på hösta volym och inte ha något speciellt mål! Bara att gå!
Kom hem, tog ett dopp i havet, duschade och sedan back to work. Blev lek utomhus och inomhus innan middag. Barnen har nu gått och lagt sig och jag sitter i vardagsrummet med resten av släkten och kollar nyheter. Eftersom jag inte kan sitta inne på något rum ikväll då jag ska sova i barnens rum sitter jag här nere. Ska börja jobba när de vaknar imorgonbitti! Blir första gången någonsin jag gör det här med barnen, så det gör inte mig så mycket. Det finns många Au Pairer som alltid gör det. Så för mig gör det inget!
 
Nu ska jag sova, natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0