sunday

Hade ju barnen när de vaknade imorse.
Liam vaknade upp halv 6 och ville gå ut! Men det slutade med att han kom och la sig vid mig och somnade på min arm! Åh det var faktiskt himla mysigt. Bara att jag inte kunde somna sen. Han sov iallafall 30 minuter till och sedan var han inne på rummet och gick omkring tills han till slut ville gå ner och kolla på The Lion King.
Efter 20 minuter kom även Maddox ner.
Vid 9 var jag helt slut och jag hade slutat så jag somnade på soffan och vaknade sedan 50 minuter senare av att Liam låter som ett lejon och står framför näsan på mig!
Då var det bara att gå upp och sova i några timmar till och sedan komma ner och kolla lite på tv.

I detta nu är fina Lina på väg hit och vi ska hitta på något under dagen. Vi har inte riktigt bestämt vad ännu men det är sånt som märks!

Hörs!


Fina Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0