söndagen den 5 augusti

Så igår hände det inget speciellt direkt. Jag lekte med barnen i sanden och inomhus i princip hela dagen. Tog inga kort hellet för det hann jag inte med!

Idag vaknade jag upp vid 8, gick på toa, gick ner för att kolla vädret, upp igen och tillbaka till sängen för att sova lite till. Så småningom efter några timmar gick jag ner till de andra och åt lite frukost. Satte mig sen ute i värmen i bikini med sudoko i högsta hugg.
Efter ett tag skulle Ryan och Keith fiska med nätet de köpte igår. Så jag följde med ner och kollade. Var lite roligt att se faktiskt!
Fick upp några shiners och snappers (tror jag det hette) som de sedan tillagade. Dom var faktiskt riktigt goda! Sånt kan jag äta mera. 

Vi tog ett snabbt stopp förbi Swizzles här i Wilton innan vi åkte hem på eftermiddagen för att få lite god glass i magen. Som vanligt var jag feg att prova andra smaker så jag höll mig till chocklad och vanilj med olika toppingar på. Det gick ner det med!

Efter att inte ha rört på mig alls mycket denna helg kände jag att det var dags för lite motion så jag snörade på mina gympadojjor och gick ut för en powerwalk på 1 timme. Det var riktigt skönt väder, jag hade bra musik i lurarna och allt var bara allmänt bra!

Nu har jag äntligen landat i min säng och ska väll snart sova. Men först lite städning på rummet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0