Sammy's adventures

Tillbaka till (skolan tänkte jag skriva) jobbet idag då!
Tog med barnen till Dariens lekplats där jag även träffade Ida som jag inte har träffat på jätte länge. Våra barn lekte ihop så bra så där stod vi ett tag och bara pratade!

På vägen hem åkte vi förbi Stop & Shop för att handla lite mat med mera.
Dagen spenderades sedan här hemma. Blev lite lek och film tittande. Jag lyckades hitta en ny film (tack och lov för det) på netflix som båda pojkarna tyckte om. The Turtels Tale, Sammy's Adventures hette den och den var ju faktiskt ganska bra. Kändes skönt att se något annat än Lion King, Nemo och Up..

Ikväll har jag mest legat i sängen och nu kollar jag på någon svensk film som heter En kärlekshistoria. Ganska så gullig tycker jag allt! Mamma du borde vara stolt, det är en sådan där gammal film från 70 talet.

Hur som, ska kolla vidare nu. Och förlåt för de inte blev några bilder, men kände inte för att ta upp kameran idag. Sorry guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0