pure quality

När jag började jobba imorse åkte jag och Liam direkt till lekparken i Darien för att möta upp Sara och barnen. Blev kvar där i någon timme innan vi åkte hem igen. Medans Liam sov, fixade jag disken och började laga lunch. Lite innan 1 kom Jennifer + barnen i bilen och kort där efter kom Maddox hem med bussen från skolan.
Lekte lite hemma innan vi åkte iväg till rec center för några timmars lek där.
Dagen gick väl helt okej bra ändå!

Kvällen lagade jag mat till barnen och satte på deras PJ's innan jag slutade. Har sedan dess suttit på mitt rum och kollat igenom de nya avsnitten av "Svenska Hollywood Fruar" och "Ensam Mamma Söker". Sådana där rutiner som man saknar att kolla på, på tvn hemma i Sverige! Men jag överlever med att kolla på standar kvaliten på tv3 play! Det funkar det med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0