papppsen

Pappsen min fyllde år idag! Skulle ringa gammel gubben (haha förlåt pappa) för att säga grattis och höra hur hans dag hade varit. Men mitt viber funkade så dåligt så det bröts tusen gånger. Fick då ringa Jonna och fråga om jag kunde få ringa från hem telefonen till pappa. Och tur va väl det att jag fick det! Dom pratar tydligen lite billigare till Sverige från hem telefonen. Så passade på att utnyttja 4 minuter då! Fick i vilket fall som helst säga grattis och höra lite om hur det var där hemma. Hade så jätte gärna velat varit hemma och ätit Anettes hallonpaj och gett pappa presenter. Men det gick ju bra ändå, och det verkade som att han hade haft en bra trotts att inte jag var där haha!

Jag tror att det inte kändes så jobbigt att inte vara där ida,g för jag såg honom nyss, eller ja en månad sen! Men det är nyligen! Men pappa, du vet att jag saknar dig ändå, när du är så där puckad och skrattar åt din egna skämt. Det saknar jag!

Puss och kram hoppas din dag var amazing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0