onsdag

Hej hopp!

Dagen började som de andra dagarna med simklass (tillbaka till måndagens lärare). Där efter tog jag med två uppspelta barn till walmart då jag behövde köpa lite nödvändigheter till mig själv så som tandborste, balsam och tandkräm.
Vi åt lunch hemma (tacos från igår, yummy!) och åkte sedan iväg till en ny lekplats. Den låg precis bredvid Stepping Stones och den var riktigt bra! Liam sov första timmen i vagnen medans Maddox sprang runt med nya vänner som han hittade där!
När Liam sedan vaknade blev det snack time och sedan sprang dom runt där som galningar. Fanns ingen stopp på dom!

Vi kom hem och eftersom dom hade sprungit så mycket idag i denna hetta duschade jag av dom och sedan pusslade vi massor med pussel, läste sagor och kollade en sväng på tv innan Ryan kom hem.

Ska alldeles strax ta på mig mina träningskläder för att sedan ta bilen till Sara och vi ska ut och träna lite. Skönt det! Men först, lite middag!

 
 

Kommentarer
Postat av: erika

vilka charmtroll! :)

2012-08-09 @ 08:59:38
URL: http://www.erikasofies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0