onsdag

Vädret har inte varit så bra idag så vi har hållt oss inomhus ganska mycket. På förmiddagen åkte vi dock till Dariens lekplats bara för att springa av oss lite.
Där efter blev det lunch hemma, Liam hade naptime och jag och Maddox spelade spel. Fia med knuff är det bästa en molnig dag!

När Liam vaknade sedan åkte vi till Stepping Stones. Där spenderade vi några timmar tills stängning. Vi hittade ett nytt rum i som vi aldrig hade varit i heller, så då blev det dubbelt så kul!

Nu ikväll kom Torben och hämtade mig och vi åkte till Lumbaryard för att äta. Satt där i tre timmar och bara åt och pratade. Där efter fick jag skjuts hem och innan jag hann stänga dörren skrek han: "Gonna pick you up at 9:15 tomorrow, BYEE" och åkte iväg. Aha, så nu ska jag tydligen iväg och träna imorgon bitti. Jag som hade tänkt att sova på min lediga dag...Kul kille!

En liten parantes sådär: (Idag valde Maddox kläder själv och sa att idag vill jag se ut som Nemo! Sagt och gjort, så blev han kallad Nemo idag av mig. Och Liam sprang runt på lekplatsen och skrek SHAARKBEJT! Jag tror att dom har kollat lite för mycket på Nemo..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0