nästa frisörskolan?

Ikväll kom Amanda, Lina och Jennifer hit.
Jag slingade håret på Amanda samtidigt som vi alla satt och pratade. Sånt är alltid trevligt. Nu har jag dock ont i ryggen då jag stod i världens konstigaste ställning när jag böjde mig över Amanda när jag skulle tvätta bort färgen. Men det är sånt man får ta, det är la över imorgon! 
Vet inte riktigt hur resultatet blev, då Amanda åkte hem med balsam i håret, men det jag såg, såg bra ut iallafall! Kanske ska börja tänka om och bli frisör? Fast njaeee, det är nog inte riktigt min grej! Gillar hellre när folk pillar mig i håret!

Nu har alla åkt hem, så nu sitter jag här heeeelt själv på rummet och lyssnar på musik / försöker sova. Går sådär...
Imorgon jobbar jag kort dag och sen ska jag minsann till Liniis! MYS!

Puss godnatt!


Kommentarer
Postat av: Clara Ringqvist

Tack snälla fina du! Så otroligt glad jag blir!
Jag använder självutlösare eller så ber jag någon i min närhet om hjälp.

2012-08-11 @ 00:01:27
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0