monday

Idag började jag halv 10. Kändes skönt att ha lite sovmorgon!
Tog hand om Liam i en timme då Jonna var med Maddox på hans nya skola. Han ska börja kindergarten om två veckor. Känns jätte konstigt att jag bara ska släppa av honom vid bussen och sen hämta honom vid bussen när skolan är slut. Kommer bli jätte konstigt verkligen!

Vi hann med lite leksaks affär och banken på förmiddagen. Lunch hemma och lite lek innan vi packade ihop lite snacks och åkte till lekparken bredvid Stepping Stones. Barnen fick leka i sprinklers och på lekparken i några timmar tills jag fick sms av Sara som tyckte att vi kunde komma hem till dom och leka lite.
Sagt och gjort så åkte vi dit och lekte och åt middag tillsammans. Det är så himla kul att våra pojkar går så bra ihop ändå!

Har precis slutat så jag tänkte bara fixa i ordning lite saker sen åker jag nog över till Sara igen. Denna gången är det bara hon och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0