måndag 6 augusti

Maddox har börjat med sim lektioner nu igen så idag var första dagen med ny läraren. Det gick jätte bra och han var den enda i sin klass. Alltså privat lektion! Skönt för honom kan jag tycka, vet inte riktigt vad han tycker om det men han lär sig mer iallafall!

På eftermiddagen följde vi med Sara till pool området i New Canaan med hennes barn. Vi hade det riktigt roligt tillsammans och barnen lekte bra! Lyssnade och allting gjorde dom också! Så det var en toppen eftermiddag.

På kvällen åkte jag till Ridgefield för att åka till sjukhuset. Fick skriva i massor papper innan jag kunde komma in. Blev undersökt och fick piller utskriva. Trodde dock att det skulle vara dyrare men allt som allt blev det 75 dollar ungefär. Inte så farligt. Men det hoppas jag att jag får tillbaka från min försäkring.

När jag sedan var klar åkte jag hem till Jennifer, ställde min bil där och sedan gick vi på promenad i en timme. Alltid skönt att prata av sig samtidigt som man går.

Och nu, lite bilder från dagen såklart:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0