It's so hot

Imorse när jag duschade blev det som vanligt immigt på spegeln och fönstret när jag hade duschat klart. Så jag öppnade fönstret för att låta det vädra och gick sedan och bytte om. När jag kom tillbaka en timma senare (jag var alltså inte och bytte om i en timme) var det fortfarande immigt. Vet ni varför? För att det är så jäkla varmt over here!!!
Och när jag skulle ut på PW var det jobbigt att andas för det var så varmt. Förstår ni att jag lider eller? Noot, eller jo lite, men det går! Har hört att värmen kommer hem till er i Sverige snart också! Skönt för er! Ni kan gärna få lite mer av våran värme!

Bilden är absolut inte tagen idag (då jag har tjocktröja på mig på bilden) men hittade ingen annan som passade, så det fick bli denna!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0