helgen

Lördagen hade vi sovmorgon! Vi tog det lugnt hela dagen, gjorde lite små ärenden osv innan vi fixade oss och åkte hem till Lina! Vi fick skjuts av Emma och Elin.J och hemma hos Lina var redan Sara!
Vi åt tacos och förberedde oss för utgång i city tillsammans. Emma skjutsade oss till tåget i South Norwalk och lämnade av oss där. Sedan började våran sjukt grymma kväll/natt.
Vi begav oss ner till WebsterHall där det bjöds på fest. Vi alla hade så sjukt kul. Inte jätte lätt att vara alla 5 på ett och samma ställe hela tiden så det slutade med att vi oftast dansade runt lite här och var på egen hand. Haha, mötte så sjukt mycket roliga människor. London, Irland, USA, Norge, Sverige, ja allt och lite till! Och herregud vad man blev uppvaktad. En kille skrev i min hand "U are pretty", en annan gav sitt nummer till mig, och den tredje bjöd med oss på efterfest. Ja det fanns folk till allt!
Sa hejdå till bästa Elin på Websterhall då hon bestämde sig för att åka till flygplatsen lite tidigare. Jätte tråkigt att säga hejdå, men vi avslutade iallafall våra bra dagar på bästa sättet! Helt klart värt!
 
Vägen hem gick konstigt nog fort (kanske för jag sov på Linas axel hela vägen hem) och från Stamford fick vi skjuts av Sara sjukt gulliga kompisar som körde oss hem!
Vi kom hem till mig lite efter sju och då var redan familjen uppe. Haha illa! Kort där efter somnade tre små flickor i min säng! Mys!

Idag har jag inte gjort mycket. Vi åkte till ett diner för att få mat i magen. Hann även med att gå på Au Pair meeting på eftermiddagen. Idag var det soccer tournement. Var väl helt okej kul ändå, även fast jag var så sjukt trött och fattade varken ut eller in. Men det gick! Tur att jag hade Elin.J med mig iallafall! Hon var i princip lika trött som jag!
 
Nu ikväll har jag kollat två avsnitt av Make It Or Break It med Jonna och nu ligger jag i min säng. Ska nog sova nu då jag är alldeles för trött för att vara vaken! Så natti natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0