godnatt / godmorgon

På morgonen lekte vi här hemma innan vi åkte till Jennifer lite innan elva och spenderade sedan hela dagen där och på rec center. Barnen lekte super bra medans jag och Jennifer gjorde svenska pannkakor! (Vilka bra Au Pairer vi är!) På eftermiddagen blev det lite nap time för två barn medans de andra två lekte snällt på golvet med bilar osv.
Senare på eftermiddagen åkte vi till rec center för att leka lite på lekplatsen! Gick också super bra.

Nu ikväll har jag fixat mig lite innan jag åkte till Starbucks för att möta upp Torben. Vi åkte sedan tillsammans till Ridgefield för att Torben skulle säga hejdå till våran LCC och för ett sista "möte". Sedan åkte vi tillbaka till Wilton för att möta upp Illy och Juulii på Starbucks. Satt där i några timmar och bara pratade.

Tillbaka hemma nu i sängen och ska väl strax tvätta av mitt smink osv innan det är dags för sovtime. Tycker fortfarande det är så himla konstigt att jag ska gå och lägga mig nu och Patrik ringde precis och sa att han var på väg till jobbet. Stackarn!

Godnatt / godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0