fredag och lördag

Så nu har jag äntligen vaknat till liv.

För att berätta lite kort om dagarna då.
Fredag jobbade jag från 7:45 - 3:45. Där efter skulle jag egentligen åkt till gymmet men fastnade istället framför skype.
Tiden rann iväg och helt plötsligt var klockan halv 6. Och jag som hade sagt att jag skulle åka vid halv 6 till Lina..Blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men kom iallafall iväg lite efter halv sju. Hemma hos Lina befann sig redan Elin och vi åt middag tillsammans. Sedan blev det film och jordgubbar doppade i choklad. MUMS!

Lördagen vaknade jag upp lite innan sju för att sedan packa ihop mina saker och fixa till mig innan Elin skulle komma och hämta upp mig. Vi åkte till Riverside för att lämna bilen hos Sandra som sedan skulle köra hela vägen till Six Flags i New Jersey! Vi hämtade även upp Rebecka på vägen dit i White Planes.
Gick ju inte så fort att komma dit direkt plus att vi åkte vilse några gånger. Men till slut kom vi dit och det var så sjuukt stort!
Mycket bättre än den i MA faktiskt. Karusellerna var helt sjuka. Har nog aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv. Jag överlevde ju som tur var!

En riktigt lyckad dag blev det iallafall! Trots den långa vägen dit!
Idag förstår nog alla i min omgivning att jag har åkt karusell. Jag har ingen röst kvar helt enkelt! Men men, det är sånt man får ta.

Blev ju inte så mycket bilder då jag stoppade in min kamera i ett skåp under hela dagen. Men några på tjejerna kan jag ju bjuda på iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0