first day of school

Dagen som alla har väntat på var äntligen här! Maddox first day of school!
Alla var vi nog lite pirriga och glada! Vi ställde oss utanför våran garage uppfart och väntade sedan på bussen tillsammans. När bussen kom och han klev på var han super glad! Sedan åkte bussen iväg och jag och Jonna brast ut i tårar. Kändes så konstigt att bara se honom åka ifrån oss! Men det gick ju bra iallafall.
Jag lekte lite med Liam här hemma och vi har gått på toan massor idag (han har tagit av sin blöja) och lekt resturang. Sedan kom även Sara med hennes kids förbi en snabbis och lekte med oss!

Nu sover Liam och jag har slutat! Börjar vid 4 sen igen och jobbar två timmar till. Men jag vill förstås följa med när dom ska hämta upp Maddox uppe vid vägen om en stund för att se hur hans dag har varit!
Vi hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0