det blir bara till det bättre

Simklass på morgonen för Maddox. Ny tränare idag, då de egentligen skulle varit tre barn i hans grupp och tre lärare så fick han byta tränare idag. Haaaaan såg ju bra ut, om man säger så. (Förlåt Patrik, men man får tycka folk ser bra ut) ;)

Direkt efter simningen åkte vi till Danbury Mall då Maddox ville köpa leksaker för sina pengar som han har sparat. Vi fick med oss något checkhäfte och en robot klo hem. Han var mycket nöjd!

Vi åt lite lunch hemma och packade ihop våra saker innan Jennifer kom. Vi åkte sedan tillsammans till Dariens lekplats där det blev lite snacks på filten och massor lek på lekplatsen. Alla barnen var så himla duktiga och lyssnade och var glada. Det kändes så bra, då förra veckan inte alls var bra. Nu börjar det arta upp sig igen!

Nu ikväll har jag försökt fått internet att fungera. Har ju gått sådär, men helt plötsligt från ingenstans funkade det igen! Så nu skriver jag så fort jag bara kan så det inte dör innan jag har bloggat klart!
Har även hunnit sett två avsnitt från Beverly Hills Nannies. Haha älskar den showen!

Nej, sängen nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0