beach house weekend

Började min dag med att alarmet ringde. Vill verkligen inte gå upp överhuvudtaget..Hade svårt att sova på natten så det resulterade att jag inte fick så mycket sömn.
Torben kom i vilket fall som helst och hämtade upp mig kvart över nio och sedan åkte vi till Kickboxning. Jag kände mig inte alls peppad och var helt sjukt trött, men trotts det gick det ändå ganska bra. Första gången jag prövade på det och det var faktiskt ganska kul!

När jag sedan kom hem blev det duscha, fixa mig, packa och städa som gällde. Vid tre kom Jonna hem och vi packade in i bilen och körde sedan mot strandhuset. Där var det redan lite folk och vi hade en trevlig kväll tillsammans. Slutade kvällen inomhus med spelet "The game of things" som är sjukt kul!

Idag har jag jobbat från 10-1 och har nu en "paus" på 3 timmar innan jag börjar igen. Ryan och Jonna + Erica och Keith har åkt till Block Island så jag är på strandhuset med grandpa Keith och gramma Paula. Så här ska jag spendera min helg helt enkelt! Jag klagar inte alls!

Nu ska jag ut i solen för att få lite färg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0