the rest of the day

Efter min paus på tre timmar var det back to work i 4 timmar till. Vi har byggt sandslott, spelat basket, kollat på Lion King, Nemo, Up, osv. Självklart kollar vi aldrig klart på filmerna utan vi byter mitt i filmen. För det är så Liam vill ha det helt enkelt!
På eftermiddagen kom även Pete och Hailey hit. Så vi allihoppa har umgåts hela dagen!

Har precis lagt Liam nu. Blev själv super trött så jag funderar också på att sova. Men det slutar väl med att jag sätter på en film eller kollar runt på youtube som vanligt. Hur som, det blir en kväll inne på rummet!

Inga bilder idag inte då kameran stannade inne på rummet. Så jag bjuder på en bild från Coltons birthday party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0