a goodbye is never forever

Igår kväll åkte jag till Amanda för att träffa henne och Ida. Vi såg filmen Hunger Games! Har ni sett den?? Den är iallafall riktigt bra. Det tycker nog Amanda också som har sett sisådär sjuhundratrettioelva gånger. HA!
Vi hade en mysig kväll med film och glass!

Idag har jag varit med pojkarna hela dagen. Satte Maddox på bussen till skolan, tog med Liam till hans preschool för att träffa andra barn och lärare, lekte lite hemma, hämtade Maddox från bussen, åt lunch och sedan fick vi fin besök av ingen mindre en Jennifer! Oh vad jag har saknat henne. Hon har varit borta på semester med sin familj under en vecka på Martas Vinyard, så då har jag saknat henne extra mycket!
Vi tog med barnen till Stepping Stones för några timmars lek innan vi sedan åkte hem igen var till sitt.

Nu ikväll har jag sorligt nog varit på avskeds middag. Det är inte vem som helst vi sa hejdå till utan till våran älskade lilla Sara!
Min första riktigt vän här lämnar mig. Hon kommer i och för sig tillbaka om 21 dagar eller vad det är, men då stannar hon bara en natt och åker sedan hem till Sverige! Så himla sjukt att inte kunna va med henne något mera. Mitt hjärta brast lite när jag satt i bilen på väg mot middagen men jag bet ihop. Försökte göra det igenom hela middagen men sedan när efterrätten kom och vi drog upp att hon ska hem och se sin familj och sånt började tårarna så sakta rinna ner för kinden.
Jag vill bara säga till dig Sara, du är en helt fantastiskt människa, du är så sjukt jäkla grymt bra!
Tack för att du vill va en del av mitt liv och jag fick va en del av ditt. Och jag vet, med hela mitt hjärta, att du, du och jag kommer skapa så många mer fina minnen tillsammans!

I love you my friend <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0