31 juli

Vilken bra dag jag har haft idag!
Gick upp vid 8 för att se hur mitt schema såg ut. Såg att jag inte skulle hämta pojkarna för ens 1:30 i New Haven vid Ikea på dagen. Så jag la mig ner och somnade om i några timmar till.
Tog en dusch, åt lång frukost framför tvn, och bara tog det allmänt lugnt. Sedan satte jag mig i bilen för att hämta upp dom. Mötte upp Erica och Paula på parkeringen och dom förde över pojkarna i "min" bil.

Hela eftermiddagen sen har vi spenderat hemma. Vädret har varit sisådär så vi har stannat inne och dansat, spelat spel, pysslat, kollat på tv och lekt lekar.

Ikväll när jag slutade skulle jag egentligen bege mig till gymmet, men min ryggvärk/magvärk vill verkligen inte ge sig så jag stannade hemma och städade hela rummet. Rensade ut massor papper, påsar, kläder som jag inte ville ha. Så nu ligger det en stor hög i papperskorgen. Känns jätte skönt att det är alldeles rent och fint nu! Har också tvättat hela kvällen så nu är garderoben fylld igen!

Har även hunnit med att fixa lite på bloggen, så nu finns det nya länkar och en ny kategori! Nu saknas bara en ny header. Den kommer sen..
 
Kan tyvärr inte bjuda på någon färska bild idag då jag inte tog någon.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0