19 augusti

På eftermiddagen idag kom Lina och hämtade upp mig på strandhuset. Vi stannade kvar där ett tag och åt lite innan vi åkte vidare till en Outlet. Sa direkt till Lina att jag ska inte handla någonting. Det gick ju bra..Kom iallafall ut från outleten med en ralph lauren tröja och ett par solglasögon. Så det var ju inte så farligt trotts allt. Men ändå!

På kvällen sedan mötte vi upp Sara i South Norwalk för att äta middag tillsammans. Riktigt mumsigt var det!

Nu har jag precis packat upp alla mina grejer och satt på mig min PJ, så det är alldeles strax dags för att sova. Imorgon är det ny vecka och på onsdag kommer Elin till mig! Oh vad jag längtar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0