1 augusti

Kan ni förstå att det redan är Augusti? Heeeelt sjukt vad fort tiden går!

Idag började vi dagen med lite tv, spel och lekar hemma. Sedan bar det av till Sea Aquarium. Barnen tyckte självklart mest om hajarna! "Super cool", som Liam sa!

Resten av dagen har vi varit på lekplatsen, pysslat och kollat på Madagaskar. Jag hade ingenaning om att de pratade om Connecticut i den filmen. Och oj vad jag kände igen mig dom skulle åka tåg och sånt där haha! Coolt.

Nu har jag precis ätit middag med familjen. Blev grillad kyckling med koskos som Ryan hade gjort. Riktigt gott! Sedan satt jag i nästan en timme och bara pratade med Jonna. Jag kan verkligen inte säga det tillräckligt många gånger, men oj vad glad jag är att jag har den här familjen! Jag trivs så grymt bra!

Ska lägga ner datorn nu för att åka till Starbucks och möta upp en ny tjej i området.
Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0