min födelsedag i ord och några bilder

Min födelsedag var riktigt bra, trots att jag inte var med familjen som jag alltid är!

Började dagen med att sova ut lite. Åt god frukost tillsammans med Patrik och sedan åkte vi ner till downtown för att fixa mina naglar (Nej Patrik ville inte fixa sina, haha!) och köpa en ny topp som jag kunde ha under dagen.
Efter lite fix och sådant åkte vi tillbaka hem för att fixa oss innan de första gästerna skulle komma (Ryans föräldrar)
På eftermiddagen sedan blev de att sätta upp badminton nätet (min första present, men mer present till hela familjen) för att spela lite. En efter en droppade sedan in och vi spenderade hela dagen åt vattenballongs kastning, BBQ, present öppning, cupcakes, kakor, skratt och prat.

Min dag var alltså helt awesome trots att jag inte fick spendera den med min mormor och fira att vi båda fyller stort (hon fyllde 70) och att jag inte fick inviga den gröna skylten på min födelsedag. Men jag är så glad att jag är här så för mig gör det absolut ingenting!

Vill tacka alla som kom och gjorde min dag så bra, PUSS på er!

Nu bjuder jag på två bilder från dagen och sju på presenter osv..



My love




Klänning från Erica och Keith (Tack fina ni, den kommer användas flitigt i sommar)


Den bästa presenten någonsin! Tack så jätte mycket Jonna och Ryan. Ni förstår inte hur överlycklig jag blev!


Berlocker - Fjärilar från familjen Johansson i Sverige. (Taaack fina ni, jag saknar er!)
Skon från Maddox och Liam (Tack mina fina gullungar)


Halsband från min fina pojkvän! (Tack bebis)


Massor av fina kort från fina människor (Super duper tack)




Kommentarer
Postat av: Fia

GRATTIS IGEN TILL VÄRLDENS FINASTE BEA!

Tanken är väl att den ena fjärilen är vi och den andra är du, för vet du? Var du än är på jorden, tänker vi på dig! <3

2012-04-17 @ 10:14:13
URL: http://jagheterfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0